Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Friday, 7 January 2011

.: aku dan mereka....:.

salam..

for this entry, i'm gonna dedicate it to all of my new housemate, all my new friend, and to UiTM Bandaraya Melaka! yeay..!!




i know Cik Ana and Cik Farah (sama name but different person) akan mengunjungi blog saya. hehe.. nakal ek? ketua rumah balik rumah. hoh..? boleh buat filem baru ni. Inchek Ahmad Idham (pengarah filem), saya dah cipta tajuk cerita baru. sila la guna. ;)








*gila-gila saya dan mereka*

p/s: anda semua memang sangat menyeronokkan. eventhough i'm the youngest among all, but they still treat me as their friend. CLOSE FRIEND. hehe.. kakak-kakak semua baik la. seronok duduk sini. hope silaturrahim yang dah terjalin ni akan kekal selama-lamanya. sob sob...=')
insyaAllah...




ni gambar time orentasi. huhu... 13 orang budak2 diploma perakaunan Jengka yang 'berpaling arah' menaiki 'fast track' ke Sarjana Muda Perakaunan di UiTM Bandaraya Melaka. antaranya seperti yang diatas, Jaheerah (iera or Jay), Farah (budak Jengka ni ramai nama Farah) dan Dayah.



*masa orentasi dikelilingi mereka2 yg berbahasa sarawak. 1 bende pun tak paham!*

1st class da buat sejarah. disebabkan lif yang sangat sesak, s0, kami berlima capai kata sepakat untuk mendaki tangga-tangga 'kejayaan' ke kelas tingkat 14! sesampainya disana boleh pulak dapat berita kelas kat tingkat 10. *damn!* saya sangat gumbira...


Farah

(**_ )

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...