Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Thursday, 10 February 2011

.:Sepetang bersama Farah...:.

salam..

it has been a while since my last entry rite? biasalah.. student yang baik lagi comel ni lepas balik dari cuti je mesti dapat hadiah daripada lecturer. quiz? assignment? test? presentation? apa lagi? semua ada. ole-ole terbaek la katakan..


sepanjang Sebulan lebih Farah dah 'menetap' kat bumi Melaka ni, boleh dikira dengan jari berapa kali je Farah keluar selain daripada pegi kuliah. well, Farah kan anak dara sunti. manesuka keluar-keluar ni. hehe.. *sila jangan muntah.;p*


oh2! a few day before, for the first time Farah keluar beriadah bersama Cik Faa.. hehe.. seronok jugak tau beriadah sambil menikmati alam sekitar ciptaan tuhan. ;) okey2.. enough talking. meh sini kita cuci mata bersama-sama ek..?




baru perasan ada tanjak kat jambatan ni. no wonder la dorang senut jambatan tanjak. atoyai..malunyer....*blush*



teringin tak nak naek...?


berfikir seketika...macam ni rupanya orang yang berusaha cari sumber rezeki. dorang ni baru pas menjala ikan kat sungai melaka. huhu..


Cik Farah baru sedar yang beliau mempunyai kaki yang sgt panjang. muhahaha...





eh2? haha.. ni la Cik Faa kite. ;)


hoho.. ni ahjumma ara. i really look like an ahjumma didn't i? *ahjumma->aunty*



aik?? nape ain pakai tak nampak macam ahjumma pun?! aaaarrrrrrrrrr!!!

Farah
(^^,)

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...