Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday, 13 April 2011

.: emo :.

as salam.

* ni entry marah. penuh dgn aura-aura kemarahan*

sejujurnya aku paling anti 4 jenis manusia ni;

1. penipu. tipu aku tanpa sebab yang munasabah. tipu la aku banyak-banyak. aku memang 'suka' sangat.

2. perampas. lagi-lagi perampas kawan. sampai buat aku terpinggir. ok takpe. aku terima je. nanti satu hari kau kena pulak baru kau tahu pe yang aku rasa selama ni.

3. kawan makan kawan. tu memang aku tak boleh terima. tapi disebabkan aku jenis yang tak sampai hati so aku pendam je. padahal aku nak pandang muka kau pun payah dah.

4. dan yang paling top, orang yang tinggalkan aku time aku perlukan dia. aku memang sangat SUKA bila aku perlukan seseorang selepas Allah tapi orang tu takde. then bila aku share probe ngan orang lain dia SIBUK TANYA KENAPA AKU TAK BAGITAU DIA. memang bikin hati gua panas! (kan aku dah cakap yang bukan-bukan).

special angry entry buat si aj. tinggalkan aku time aku nak cakap-cakap ngan dia. thank you so much. ;(

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...