Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday, 7 May 2011

.: zaman dolu-dolu (merepek je) :.

as salam.

just finish reading new entry from blogger wannurakmal. teringat zaman dolu-dolu. zaman bebudak. zaman tak matang. zaman dimana a quarter of my comics collection hilang sebab bagi satu aspuri pinjam pastu entah kemana menghilang. *sedey* juga paling tak dilupa zaman dimana semua orang sibuk ade crush-sama-umur-or-crush-kat-junior. err..? haha..


peringatan; ok. ni m0od untuk bebel sorang-sorang layan kesedihan dan ke'stupidity' zaman d0lu-d0lu. takyah bace pun takpe. =)


funny isn't it? dulu zaman dok asrama banyak giler kenangan. (asrama la sangat. padahal 45 minit je dari rumah. plus it just TiKL. bukannye mana-mana sekolah sains or seri puteri). kalau yang tak dok asrama pun, yang penting zaman sekolah mesti ade kenangan. time tu lah kita belajar jadi nakal. time tu lah kita belajar tengok cerita anime dan pastu terus stuck sampai sekarang. time tu lah kita kena ragging ngan kakak-kakak senior sampai rasa sedey sangat but then bila da jadi senior pandai pulak nak kenakan bebudak junior tu. dan tak lupe, time tu lah kawan-kawan banyak dah de couple, or scandals, or crush. tak kisah la. kalau dah nama nye budak perempuan mesti lah ade crush zaman bebudak dulu. okey, what am i talking about?


the truth is tetibe je rasa teringat kat inchek 'biskut'. ah, atau nama lainnye 'donut'. atau juga dikenali sebagai 'chipsmore'. heh. tu semua nama saya sendiri yang bagi. sengal. but still setiap nama tu ade kisahnya. kelakar, sebab rasa diri cam 'bijak' sangat sebab habiskan masa 2 tahun stengah... or maybe 3 tahun untuk crush pada seseorang sampai tahap angau-bangau. silly me.


now i think it's better for me to let it go. walaupun saya dah lama lupekan kisah 'giler-giler' saya zaman sekolah but still ianya terpahat dalam memori. so, i really want to let it go. biarlah benda ni hilang. i don't care anymore. cinta manusia.


A woman heart should lost in Allah so that a man would seek Allah in order to find her.


...another nice quote...


Ya Allah, jika aku cinta, cintakanlah aku pada sesorang yang akan melabuhkan cintanya agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu dan hanya padaMu aku meminta cintaMu.


Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta aku.


Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padaNya agar tidak berpaling.

p/s: my new crush. err... hehe..
top from big bang.

sorry wooyoung. he's ur new rival. ;p sila jangan jeles. but i'm still not over u. ngeh3..


0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...