.: Cik Dolly dan Inchek Doll batch #1 :.

as salam.

howdy! how's ur Ramadhan so far? is it great? May all of my readers have a blast Ramadhan, InsyaAllah..(belah la kau Farah nak speaking2 ni. ceet..)

sorry sangat-sangat kepada penunggu-penunggu cik Dolly dan inchek Doll ni. buat do0dle d0lly ni tak susah pun sebenarnya tapi masa sangat suka jelous dengan saya. weekend yang sangat busy (dengan sopping!) dan buka puasa beramai-ramai kat rumah memang buat saya tertidur time mengajar pagi tadi. =.=' ade ke patut? err.. tu boleh story-beskot-merry nanti okeh?

1st of all, SAYA MINTA MAAF BEBANYAK coz tak sempat siapkan semua freebies Cik Dolly dan inchek Doll. selama beberapa hari ni dapat siapkan 3 Cik Dolly dan 3 inchek Doll SAHAJA. maaf sekali lagi dipinta kepada penunggu-penunggu Cik Dolly dan inchek Doll. =(

untuk kali ni syaa akan persembahkan dulu Cik Dolly yang berjaya disiapkan. sorry kepada mereka yang hantar komen lambat or baru tau pasal entry free doodle sebelum ni. masa dah tamat. by the way, mana tahu kalau-kalau saya rajin lagi nak bagi Free Cik Dolly dan Inchek Doll ni kan, sentiasa la jenguk Teratak Farah ea? ;)

dah2! diam Farah. orang nak tengok Cik Dolly ni. cepaaaat!!

* WARNING: this doodle just for mereka yang berhak. korang kalau nak boleh, request la bila Farah open table nanti ea? kasihani lah penat lelah saya walaupun tak sesantek mana. huhuhu.. no copy-edit balik untuk mereka yang tak berhak okeh?*

1. PEMILIK: ATIQAH WADIAH

untuk doodle ni saya jadi stalker terhebak sekejap. hehe..saya ambil pic awak dari google (entah betol atau tak tu gambar awak) sebagai rujukan. huhu.. sorry kalau tak sesantek mana..


2. PEMILIK : FARAH HANIM
ni atara edisi doodle terawal saya. precious ni! hehe.. sorry kalau tak sesantek mana. btw, muka awak sweet je tengok. =) dan maaf awak punya macam simple sangat.



3. PEMILIK : NURUL NADIA

mata awak susah oo nak buat. huhu.. tapi saya suke! ;) sorry kalau tak sesantek mana.


okey. dah puas tengok Cik Dolly kite yang manis-manis belaka tu? haa..jom usha kehenseman inchek-inchek dolly kita pulak.


seriously, saya penat stalk faceb0ok awak nak buat rujukan. aish..jadi pompuan gatal lak. =.=' nampaknya usaha saya nak try buat sejibik cam muka awak fail. maaf..=( tapi saya rasa awak cam minat kucen so terima lah cik kucen sekali. =)




soory ek sebab buat simple sangat. no idea. hehhee..=p



3. PEMILIK : NANAD HASNAN

kite terkejut awak puji inchek doll kite sebelum ni hensem. suka sangat. hehe.. so kita buatkan awak satu inchek doll. lagipun, awak punye doodle gugurl dah comel. malu nak bagi gugurl kita yang tak seberapa ni. huhuhu.. hope u like it. hensem ni! buat dengan sepenuh hati..=) *saya sendiri terpikat dengan doodle saya. bole tak camtu?* ;p




so amacam? any comment? haa.. hopefully korang tuan punye doodle2 ni dapat lah buat satu entry khas (pendek pun takpe) untuk komen korang mengenai doodle2 ni. puas hati or tak, cagangan, penambah baikan, or kalau ada yang tak puas hati, just bagitau kat entry tu ok? nanti saya jenguk sana. =) kamsahamnida.. arigatou.

p/s: sorry sangat lambat. ni pun still lagi penaat. uwaaa...mana stamina lari ni...='( kepada cik faten, Cik Sarah, Cik Zuneta, dan laen2 yang saya tak sebutkan nama, korang punya doodle on the way k? sabaaar. sorry atas kelambatan saya. huhuhu...

You Might Also Like

14 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...