.: kad raya, korang ade? :.

as salam.


alhamdulillah, selesai sudah 20 hari kita berpuasa dan sekarang ni masing-masing nak kejar malam Lailatul Qadar. insyaAllah, kalau kita istiqamah beribadah mesti jumpe punyelah. =)

nak hujung-hunjung Ramadhan ni semua orang dok sebuk-sebok hantar kad raya dan tak lupa, request lagu raya. faceb0ok pun dah ada application untuk raya ni. or dah lame ade tapi saya yg tak ambil kesah..? whateva.


sms Raya untuk saya, belum ada lagi. tak tahu lah kalau ada diantara readers yang dah dapat. awal gilerrr.. huhu.. kad raya? hmm..ade lagi ke kad raya ni? wujud lagi ek? *bajet tak tahu*

nak dijadikan cerita last 2 days, lepas je balik kerja, gaduh-gaduh ngan adik sikit, pastu intai kalau-kalau ade surat chenta (ok tu tipu), sekali ternampak satu surat untuk....akim? aik?



ok. sila pedulikan surat yang dah koyak tu. hehe.. patutnya ambil pic before koyakkan sura kan? tapi dah excited sangat nak bukak surat apa boleh buat..=_='

by the way, saya seorang akak yang SANGAT TERUK sebab berani bukak surat adik without his permission. err...

dah tu nak buat camne? cuba bagitau siapa tak terkezut bilamana adi yang nakal berumor 7 tahun bulan 9 ni dapat surat? si kakak dye pun tak dapat bla bla bla...*terus menggumam tanpa henti*


caak! kad raya lah! walauweh.. maman (akim) , awatnye hang dapat kad raya neh? *JELEZ*



owh..aidil ke yg bagi.. hmm.. bagusnye bebudak ni. kicik2 dah blaja bagi kad raya. akim punyelah hepi sampai tak sabar nak balik kampung. huhuhu..

zaman-zaman saya terima kad raya dah habis dah. last dapat kad raya yg ORIGINALLY DI POS KAN last year lah, tu pun dari Eliza. this year...hmm.. xde la kot..

Eli, ko tak nak bagi kad raya kad aku ke..? Sarah che-che, aku tau kau bace blog aku.. ko takmo post kad raya kat aku ke...? huhuhu...

p/s: UNTUNGLAH si kecik dapat kad raya..

p/sss: penatnye jalan-jalan shopping tiap2 minggu.. padahal bukan beli pape pun. saje gedik-gedik cuci mata. last-last duit habis untuk shopping buku je. hadooi...

You Might Also Like

3 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...