.: my future guy, jom kawen? :.


"Dan antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan-Nya dan rahmat-Nya bahawa Dia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki) isteri-isteri daripada jenis kamu sendiri, supaya kamu BERSENANG HATI dan hidup MESRA dengannya, dan dijadikan di antara kamu (suami isteri) perasaan KASIH SAYANG dan BELAS KASIHAN." (Surah Ar-Rum, 21)

as salam.

maaf tajuk entry ni kontroversi sikit. ye, si gatai ni tak sabar nak kawen. ceet.. masalah betul.

*sorry kalau ayat dalam entry kali ni ada jiwang-gatai-gedik-miang sikit..or maybe banyak. saya baru lepas baca komik chenta but unfortunately siri last dye belum keluar. sangat sakit hati walaupun dalam hati ade kebun bunga. abaikan segala feelin'2 overdose dalam entry ni. *

tengahari tadi saya terbaca satu kisah benar yang sangat menarik, mengenai seorang gadis berumor 19 tahun yang baru 3 minggu menempuh ke alam perkahwinan. s0oooooo manis! CEMBURU giler! hailaaa...


kisah Amirah-Muhsin tersebut boleh anda baca di sini;



SANGAT MANIS!!!!!! tolong cakap yang saya akan kawen esok boleh tak? *pang!* amek kau Farah. =.='

betapa saya cemburukan Mira ni, coz dia berani kawen awal. ok, not just to her actually. to all girl yang berani kawen awal, U TOTALLY COOL! awesome! *wink wink* ikut sunnah Nabi. bagusnye...

actually saya ada je kawan yang dah berkahwin. dan jangan cakap lah betapa dupdap dupdap nya hati saya bila baca status berbaur 'kebahagian-yang-melimpah-ruah' mereka tu. awwww~ double manis!

just now juga, saya TERbaca satu kisah benar mereka yang berkahwin awal di sini;


memang saya mengalami super-massive feeling untuk kahwin awal saat ni. so boleh la usha hubby sendiri daripada saya dok usha si wooyoung or top bigbang or mizushima hiro or...... err..banyak la pulak kan. huhu..*blush*

tahun lepas pun ada buat entry pasal kawen awal kat sini;


nampaknya sumone has to be my super-future-guy and save me dari berangan-gatai-gatai-nak-kawen-awal. hailaa... =____=

p/s: setiap tahun buat entry pasal kawen. nampak sangat dah tak sabar. malunyeee! *=_=*

You Might Also Like

3 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...