.: tutorial #2: jom letak faceb0ok share & like! :.



as salam.

semalam ade akak cute kat atas ni tanya saya camne nak buat fb share and like. hehehe.. saya ni pun mengambil dari blog org lain kak. *kantoi disitu* tapi takpe lah saya tolong jugak akak ye? kalau nak lebih jelas akak pergi je kat link sumber saya ni. saya kalau bab penerangan cakap cam pelik2 sikit. huhu.. fail la. =_='

oh ye, kalau sape2 ade terasa nak jenguk akak yang sangat expert bab make-up ni, sila klik pic diatas ye. akak ni saaaangat banyak tutorial on girls thingy. =)

kat bawah ni utk button like :

1. dashboard > design > edit html.

2. tekan ctrl+f dan cari code ni;


3. amek kod bwh ni dan letak kat bawah kod yang kat atas tadi. ni contoh dye. *sorry kak saya tak boleh letak link2 ni. problem pe ntah. huhuhu..*


4. save and done.


kalau akak nk yg boleh copy link punye akak pegi lah dekat sumber bawah ni ea? sorry.. huhu..




p/s: ntah kenapa la saya tak boleh post code kat blog ni.. aish.. =_="

You Might Also Like

1 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...