Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Thursday, 8 September 2011

.: raya dan hutang :.

as salam.

bertemu kita lagi setelah lama saya menghilang. huhu.. sebelum terlambat, saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua rakan blogger, reader tersayang dan juga teman-teman di luar sana.

*orang dah basi dah dengar ucapan raya, si Farah ni giler lambat wish. had0oi...*

misteri kehilangan saya terungkai apabila banyak HOMEMADE kek dan kuih raya hasil tangan ibu terchenta yang berjaya disiapkan dengan bantuan SUPERFARAH! hooyeah..

before raya last saya update entah pasal apa pun saya tak ingat. huhu.. busy tolong ibu siapkan kuih, preparation raya sume, dan lepas raya sibuk pulak buat open house family gathering, jalan sana sini beraya sakan sampai sakit. urgh.. betul saya tak tipu. baru jumpa doc petang tadi..or semalam dan saya disahkan keracunan makanan + demam. no wonder la 2 hari diarrhea tak sudah-sudah. aig0oo.. time-time nak balik Melaka la benda ni jadi. takpe2..sabarr..

nah, ni bukti segala macam 'hadiah' dari doc.



ok, saya berhutang 2 benda sebelum raya. giler la. berzaman kot simpan benda alah ni. nak update blog susah sangat. malu jer bila Sarah tanya masa beraya ritu;

"FERA! DOLLY AKU BILA KAU NAK SIAPKAN?"

uwaaaaa... sorry Sarah.. tsk. aku busy tak hingat dunia weh.. =_="

ok, la ni saya nak langsaikan segala hutang piutang yang tak settle lagii. 2 je pun.. huhu..


1.

yg atas ni khas untuk CIK ZUNETA. arghhh.. MAAFKAN SAYA ATAS KELEWATAN YANG MELAMPAU-LAMPAU. uwaaa.. malunyer.. >.<

ok, cik dolly awak bersifat kesenian (giler pelik ayat ni adooi) sebab saya tengok awak ni cam orang seni. ok, maafkan saya atas kepelikan bahasa tadi. hopefully awak dapat bagi komen keatas cik dolly awak yg saya terlambat buat ni.malunyer... =(


2.
ok, yang kedua ni untuk cik sarah. sarah syg, sorry ek klu cik dolly ni tak menepati citarasa ko.. aku buat time sakit ni. huhuu... kalau ade ketidak-puasan hati sila lah bagitau aku cepat-cepat ea..? huhu..

ok. settle dah 2 hutang. pheww..~ lega!

sekarang boleh fokus nak kemas barang. boleh tak hari sabtu ade pendaftaran kolej tapi satu benda pun tak settle lagi? kemad barang pun idak. entah kemana la menghilangnya segala bagai barang-barangku. huhuhu.. sadisnya! nampok bebenor m0od kembali ke Melaka belum di install sepenuhnya. uwaaa...>o

sampai ketemu semula, asslamualaikum dan selamat hari raya dan selmat kembali ke alam universiti. tsk..

p/s: bila sakit menjelma, perangai jadi makin ngada. cepat terasa satu perkara, merajuk jadi perkara biasa. uwaaa...m0od swing dah datang. sorry aj..

1 cot-cet cot-cet mereka...:

zuneta said...

zu dtg...wah nampak doodle ni lebih berseni dari zu...terima kasih..zu pun dah lupa la awk...hehe..ingatkan hutang apa la tadi...pe2 pun cantik, dan masih ada rupa manusia...lau zu buat...rasa mcm raksasa kut.....nnti zu dtg balik ye...skrg bz...jgn delete dah la...nnti zu dtg ambil doodle ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...