.: koleksi doa lazim :.

as salam.

saya nak bekalkan antara koleksi doa-doa lazim yang even kanak-kanak tadika pun kena hafal. oh, ni takde paksaan, saya tak cakap pun anda semua (of course, include me) kena hafal tapi sekali lagi saya ulangi, even budak tadika pun tau. takkan la kita yang dah besar panjang ni tak tau koot? wallahua'lam..

oh ye, if ada masalah nak besarkan or kurang jelas, korang boleh g0ogle je. saya pun tanya pakcik g0ogle je ni. ;)

*muhasabah diri sendiri*

1) doa untuk ibu bapa (kalau anda sayangkan parent anda..)



2) doa sebelum dan selepas makan (kalau nak makanan anda diberkati, dan takmo kongsi ngan syaitan)



3) doa ketika masuk dan keluar dari tandas



4) doa ketika bangun dari tidur



5) doa ketika nak tidur (alamak, terbalik pulak susunannye. hehe)



6) doa naik kenderaan



ni je yang saya boleh provide sekarang. ade sambutan birthday pulak dalam bilik ni. later on saya update lagi, insyaAllah..=)

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...