Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday, 16 May 2012

again. =_='

as salam.

farah, housemate aku cakap jangan tulis kat pasal benda ni kat blog. lagi-lagi aku tengah sakit. (bergetar tangan aku nak pegang key board komputer ni). tapi sakit-sakit aku ni, ade tempat lain yang lagi sakit. perit. hancur. kenapalah aku tak percsya csakap kawan-kawan aku, bila dorang kata aku ditipu oleh si aj?

aku naif sangat ke sambil betul-betul ambil positif semua yang dia cakap? aku percaya bulat-bulat. nah amek kau. sekarang dah nampak kebenarannya. tak sangka, ada orang yang berani tipu menggunakan kalimah Allah. contohnya;

"dengan nama Allaah, aku janji aku tak tipu."


"dengan nama Allah, aku janji tak buat lagi."


"kita berpisah kerana Allah"


sort of like that la. tapi tetap jugak buat benda  yang sama. mungkin ada hikmahnya aku nampak sekarang, supaya aku dapat buang perasaan yang masih ada jauh-jauh. kalau boleh aku nak delete segala 'memories' yang masih tersimpan ni. kalau yang fizikal punya senang je, delete masuk tong sampah. kat kat komputer pun senang, delete masuk recycle bin. tapi yang kat hati? yang terakam dalam minda? hurm...

Farah cakap, kita kena move on. yeah..i am move on.. tapi kena la lalui benda tu lagi. i mean, migrain, sakit kepala, muntah-muntah. haish... alhamdulillah aku dapat jugak menaip. nak bagi kusut sikit beban dalam kepala ni. lepas ni dah boleh la maen angry bird ke, fruit ninja ke, at least dalap lepas tension. dan lastly maen Mr. Kay. adoooi.. aku nak maen Mr.Kay pun tak larat. dan terpaksa skip kelas tadi sebab perut sakit muntah-muntah. dan sekarang kepala aku sakit balik. aku nak makan ubat dan tidur. again. walaupun esok aku ade test. oh no!


p/s: satu-satu masalah datang. sekarang ada pulak konflik kat dalam rumah. lantak korang lah. nak bayar ke tak, itu terpulang. susah2 aku anggap je aku sedekah. dan semoga esok aku boleh jawab soalan test dengan baik.

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...