bai bai.

Benar, terlalu sedikit mengambil berat, kita akan kehilangan..Terlalu banyak mengambil berat, kita akan terluka..Pilih antara keduanya~

Dan begitu juga antara suka dan benci..Bersederhanalah, jangan berlebihan! Semoga! Kerana sederhana itu tetap indah :)

p/s: sekadar berkongsi status facebook orang lain.

as salam.

siang malam aku berdoa, agar masalah tu akan pergi. siang malam aku berdoa, agar beban aku dikurangkan. dan bila 'dia' betul-betul pergi, aku sepatutnya bersyukur. bergembira. malah aku siap beli nasi yang dulu aku suka makan lagi untuk sambut pemergian dia. tapi..kenapa hati rasa kosong? kenapa bila makan rasa...kosong? tekak tak dapat terima lagi kedatangan nasi kot. but then, kenapa aku makan makanan yang dulunya faveret aku tanpa perasaan? why fera? why??!

mungkin aku punpatut pergi. bawa diri jauh2. fine. 3 hari ni aku akan pergi. lupakan masalah aku. lupakan boyfie aku, Mr.Kay and cik Kuro. lupakan B0o-b0o. lupakan alam maya. aku akan betul-betul menikmati pemergianku tu nanti, insyaAllah.

semoga bila aku balik nanti, aku makin kuat. semoga bila aku balik nanti, aku makin tabah. semoga bila aku balik nanti, aku tak lalai lagi. semoga bila aku balik nanti, takde lagi perasaan kosong tu. aku nak tambah ilmu banyak-banyak. sebanyak yang mungkin sampai perasaan kosong tu hilang. semoga bilik A6-7 ni tak banjir lagi. semoga aku tak perlu susahkan parent untuk datang Melaka semata-mata nak bagi aku ketenangan. insyaAllah. aku kuat! dan akan terus kuat sehingga ke akhirnya!

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...