geram.sebab.test. =(

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! *jerit sambil tekap muka kat b0o-b0o (teddy bear sebesar-besar alam)*

as salam.

tak tau la apa nak jadi. sepatutnya aku dah ready nak jawab test. betul! dah baca berulang-ulang. tapi tadi time jawab boleh pulak aku blank?! dan yang paling kejam skali otak aku pegi maen playback gambar yang buat aku rasa nak 'termuntah'. seriously. aku dah tau something pasal diri aku. bila aku stress aku akan muntah-muntah. dan ianya sangat sakit. dan aku stress bila tengok gambar tu. apatah lagi kalau teringat time exam. grrrr.... streeees!

alhamdulillah aku tak kena migrain, just muntah-muntah. at least aku masih boleh goreng-goreng jawapan tadi. but seriously, kalau fail jugak aku tak terkejut. sebab sangat merepek. =_=. as if aku betul-betul tak baca buku! uwaaaaa..... ni yang nak menyorok bawah comforter selama-lamanya ni.

dan lagi aku diganggu dengan kecomelan tahap dewa anak madam tadi. awww~.. comel sangat! nak baby jugak... ='( *giler. studi tak habis lagi nak ade baby pulak. calon hubby pun takde nak dapat baby camne?*

aku nak tergelak bila tadi kitorang ade presentation, kawan kelas aku tanya;

"siapa nak kawen awal?"


dan zupp! dengan tak tau malunye aku TERangkat tangan tinggi-tinggi. kekekekke... serious gatai. dan aku saaaaaaangat segan. trauma dengan lelaki pun tak hilang lagi dah berangan nak kawen awal. ceeet!

bila aku stress ni mula la airmata nak menggedik-gedik keluar. Mr.Kay pun tak dapat nak tenteramkan hati aku. uwaaaaa... dengar lagu slow rhythm sikit mula la nak berdrama. bila aku nak kembali normal ni?! hurm...

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...