Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Monday, 4 June 2012

Cik June dah datang!

as salam.

mungkin dah agak terlambat untuk saya mengatakan,

"hey, Jun dah datang!" =_='

ye, memang saya agak ketinggalan. 2-3 hari ni banyak benda berlaku. bermula dengan accident, dan diakhiri (hari ni punye kes) tertidur dalam kelas CTU yang selalunya saya rasa excited nak dengar. grrrr.. apa boleh buat, benda dah jadi. siap satu kelas tau saya tertidur tadi. ouch! malu!! >.<

alhamdulillah, setelah balik rumah dan menjadi wanita 'terlebih sihat' semula, kini saya lebih tabah dan kuat. ececece.. alhamdulillah, setelah seminggu tinggalkan ibadah puasa (teruk giler!) sekarang saya boleh sambung balik puasa sunat. dan alhamdulillah, setelah diberikan masa seminggu untuk berjimba dirumah, sekarang saya kena kumpulkan segala tenaga yang ada untuk menempuh minggu-minggu terakhir sebelum final exam. meoww~.. *tiba-tiba nak jadi kucen pulak.*


oh oh, jadual final exam dah keluar! yeay. *tak bersemangat* thanx Bum a.k.a Farah Amirah sebab sudi printkan dan bagi satu kelas. terharuuu~.. honestly, kalau Bum tak printkan saya sendiri lupa final exam bila. =_= memang ciri-ciri elajar cemerlang sungguh.


*abaikan segala contengan jalanan diatas kertas tersebut. itu sebagai peransang kepada mata saya je. kalau tak colourfull kang tak nampak pulak ada jadual bertampal kat dinding. =_=

hoho... bulan Jun. banyak benda jadi bulan Jun ni. dan sebelum saya lupa;

HAPPY BIRTHDAY DEAR COUSIN, NABILAH AMIRAH BAHARI. KAU DAH TUA! DAH 21! AKU BARU 19. kekekekeke.... *perasan*

hehe.. kalau dia baca, alhamdulillah. kalau dia tak baca pun takpe. setiap tahun saya ingat tarikh ni, sebab 4 JUN 1991 hari dimana my dear ex-bestfriend merangkap bekas cousin rapat saya punya birthday. malu nak mengaku dia pernah jadi bestfriend saya sebab sekarang kami dah tak rapat. masing-masing dah menjauh. sedih kot. ='(

dan lagi, 26 Jun, tarikh keramat kerana saya dah 3 tahun menjadi pelajar UiTM. hohoho.. dan tarikh yang sangat saya benci. mencik mencik mencik! *si gedik dah mai*. saya siap dah delete dah detail dekat tarikh tu dalam planner dan handphone ni. saya paling tak nak lalui tarikh tu. boleh tak skip 26 hb? terus je jadi 27? boleh tak boleh tak? hurm...

bulan ni jugak musim durian dah tiba. hooooi! saya bagai nak gilar menahan bau-bauan yang datang dari pelbagai sudut!

*bagi mereka yang tak tahu, saya alergik dengan durian. tak boleh bau, tak boleh makan. =_=' pathetic giler kan?*

pegi mana-mana bau durian. dugaan baru dah datang. =_=' sabar farah..sabar...


p/s: dia datang lagi. haish.. lemah betul saya macam ni. mungkin Allah nak duga sama ada saya dah betul betul kuat ke belum. hailaaa... takpe..takpe.. kita kawan je kan? so please la eh awak. sila jaga batas-batas dengan saya. saya dah bertunang. dengan DIA. >.<

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...