dah mula balik. =_='

as salam.

tau tak perasaan yang macam ni?


bila mana kita macam 'bogoshipo' tapi dia macam layan tak layan jer. ok takpe. ni hari kau. *geram ni*

bukan saya sengaja nak adakan perasaan gedik ni. tapi dia tiba-tiba datang. lepas solat dan baca Quran pun still jugak ada. haish.. so lepas pikir panjang saya pun mulakanlah langkah. *ayat gedik* but then respon yang diterima sangat ..... tak memberansangkan? adoooi.. serve me right. yang saya dok gatal-gatal langgar hukum alam tu sape suruh? >.<

nampaknya, Allah nak duga saya lagi. takpe Farah.. takpe... sabar je. lawan sikit. lawan banyak-banyak pun takpe. lawan perasaan gedik tu sampai dia dah tak nak datang lagi. kau boleh punye!

p/s: benci benci benci! kenapa aku lembik sangat dengan dia? ni yang nak kena brainwash diri sendiri lagi ni. haish....

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...