Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Tuesday, 12 June 2012

doa bertemu jodoh. erk?

as salam.

ibu, sejak saya dari form 4 lagi dah suruh saya doa untuk bertemu jodoh cepat-cepat. siap cakap, kalau malam-malam buat solat hajat jangan lupa doa untuk jodoh sekali. dan kemudian ayah akan bantah dan ibu akan buat jelingan maut kat ayah sambil suruh jangan dengar cakap ayah sebab... pada ibu kalau tak doa dari sekarang nanti anak ibu yang sorang ni jadi anak dara tua. dan ibu akan lambat dapat tuuuttt.

 hahahahhaha!! *gelak guling-guling*.

ibu ni comel la. kadang-kadang saya nak tergelak kalau dengar cerita ibu zaman muda remaja dulu, macam mana atuk mami (ayah ibu) kalau ade lelaki hantar bunga kat rumah(kampung) ibu mesti kena marah, kena pukul. sebab kecik-kecik dah pandai menggatal, eventhough itu bukan kehendak ibu.  sadis nya!sooooo.....
ibu tak nak benda yang sama terjadi pada anak-anak dia, so dia cepat-cepat bagi green light, which kalau dah ada 'kawan' sila bawak datang rumah. malangnya anak ibu yang sorang ni takde sape yang nak la ibu. sorry ye bu? huhu..

*before this i did bring a guy to my house. my parent, adik-adik, semua dah kenal. and that guy name nappeum namja. urgh! the rest is history.*

why so sudden saya nak cerita pasal jodoh-jodoh ni semua? dan ada chenta baru ke? sheeesh! memang  tak lah! >.<


memandangkan saya habis kelas petang, dan saya sangat mengantuk tapi tak nak tidur sebab dah lepas asar so mulalah rasa nak merepek. nak study PSA (subjek membaca) petang-petang ni memang tak la. malam sikit la kita sambung study yer? heee~..

 apa benda yang saya jumpa kat facebook semua nak jadikan modal untuk bercerita. maaflah, saya memang suka membebel. =_='





sumber: facebook

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...