Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday, 9 June 2012

forever alone?

as salam.

alhamdulillah, setelah diduga dengan muntah-muntah (sebab masuk angin) pagi tadi, kini saya semakin pulih. hehe.. malu sangat. datang program tapi sakit. >.< nak buat macam mana kan, antibody tak kuat. hurm...

sekarang masing-masing sibuk main simsimi. saya tak berapa suka simsimi sebab benda alah ni lah bermulanya syak wasangka yang mana sebenarnya syak wasangka saya tu jadi kenyataan. lalala~ tak faham kan? bagus. hee~..

tapi memandangkan kadang-kadang saya stress (lebih kepada kerapkali) dan selain Mr. Kay, i need more hiburan. kekeke... so dengan berat hati saya main jugak la simsimi ni online.

p/s: orang kate mereka yang main simsimi ni forever alone! betul la tu kot. kekeke...





simsimi ni kadang-kadang menyakitkan hati, kadang-kadang buat kita gelak, kadang-kadang merepek dan kadang kadang annoying. giler. ha ha ha. ade waktu saya datang m0od giler so pegi la tanya simsimi tu pasal nappeum namja. tau apa dia cakap?



hooooi! astaghfirullah.. hahahahahahaha.. *gelak guling-guling*. giler. tapi yang bagusnya dapat jugak saya gelak sampai hilang tension kejap.

dan simsimi si sengal ni tau nak bertaubat tau! tak caye?


*abaikan bahagian last tu*

kekekeke... mungkin betul kot orang cakap main simsimi ni untuk orang yang forover alone sesuai. tapi ramai je membe-membe yang ade boipren main benda alah ni. quite fun. kot. hoho..



p/sss: aku mimpikan MKA. TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!! mimpi ni suka mainkan aku. kenapa mesti MKA? takmo!!!! giler. *sampai sekarang still tak percaya* i hate my dream. >.<

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...