Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday, 16 June 2012

Isra' Mikraj.

as salam.

it's been a very tiring day! seharian saya menghadap komputer, menyiapkan 1 video, 1 assignment, 1 slide presentation dan 1 wallpaper dakwah untuk Rakan Intelek. itu belum lagi kejap lagi nak siapkan video arab, masukkan subtitle, edit2 mana yang patut. *sigh* penat, memang lah. siapa tak penat seharian menghadap laptop. tapi takpe.

road to successful always bitter! because the fruit is sweet. ;)

saya sentiasa pegang kata lecturer yang telah menjadi kaunselor saya diwaktu saya dilanda musibah. nak jadi akauntan memang la kena belajar sampai nak pecah otak. *metafora yang melampau-lampau* sebab nanti bila dah kerja nanti korang akan dapat hasilnya. masyuuk tau!

p/s: tapi madam, saya tak nak jadi akauntan. macam mana ni? huhuhuhu...

masuknya maghrib tadi, bermakna ini malam 27 Rejab, which, malam Isra' Mikraj.


ada aoa dengan Isra' Mikraj? haaa... jangan cakap korang tak tau pulak? nak kena ni. hehehehe... ;p



ingat nak taip panjang-panjang. nak bebel banyak-banyak.. tapi tak larat la.. rasa macam nak tidur....huhu... pic, credit to facebook RAKAN INTELEK


p/ssss: cuba cari muka paling sememeh kat atas ni. tu lah saya. hehehehe... ;p

ok lah. before tidur saya nak kongsi pic-pic dari facebook untuk hari ni. semoga kita dapat mengambil iktibar. baaaai...

1. without Allah....

sumber: facebook

2. setiap saat, setiap detik, setiap waktu... hanya DIA di fikiranku..

sumber: facebook

3. be a better muslimah. be a good muslimah. obey HIS order if you love HIM. =')

p/sssssssssssss: mengidam burger. nak burgerrrr.. nak burgeeeeer... tadi ibu call lepas tu ibu cakap kat rumah dorang tengah makan burger! serius rasa nak nanges.. sampai hati ibu...... ='((

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...