Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Tuesday, 5 June 2012

kusut!

as salam.

saya kusut. sangat kusut. sebab tu orang cakap;

kalau takut rumah terbakar, jangan main api. kalau takut nak termuntah sebab terbau durian, jangan duduk dengan orang yang makan durian.

ohooo..sebenarnya, ni saya sendiri yang cakap. so memang lah sangat merepek. =___='

saya kusut. dia datang lagi. dia buat saya pening...dan pelik. apa yang dia nak sebenarnya? saya tak faham!! arghhh.. time dia sunyi baru nak cari kite...kot. kawan saya cakap lelaki akan sedar kesalahan dia dalam masa 3 bulan. padahal time tu si wanita dah move on. dah sekarang belum lagi sampai 3 bulan, awak dah buat saya macam ni. kusut tau tak?!

 so jangan harap la orang nak jadi macam dulu. orang tengah jadi kuat sekarang ni. tolong jangan ganggu orang.

ibu cakap, kalau awak betul-betul nak kat saya, awak akan berusaha betul-betul. bukan sekadar lemparkan kata-kata manis awak. saya of course la kena kuat, takmo jadi macam dulu lagi. walaupun saya dah buat istikharah dan saya tak nak bagitau apa yang saya rasa kat sini, saya tetap jugak tak nak letak harapan tinggi-tinggi. sebab saya tak nak pisang berbuah tiga kali. oh, itu sebab awak dah tolak saya dua kali. takkan nak biar saya diperbodohkan tiga kali kan?

awak memang nappeum namja. awak buat tekak saya sakit. grrrr.... menyampah. just now saya buka facebook, dan jumpa orang post status ni;

Mungkin awk tabah..mungkin awk kuat..

Tapi ternyata..awk tetap perlu pelindung..
Mungkin..Bila nanti tiba masanye.. Saya lah pelindung awk. :) Best friend Ever. Kenyit mata sikit kat awk...sbb mata sy masuk habuk. ;)



hoi! sweet okeh? kekekeke... *tukar topik sat*

dah dah! malas saya nak fikir pasal awak si nappeum namja. tapi, lepas je awak buat saya kusut, saya terus mengadu kat tunang saya. saya terus mengadu kat DIA. dan alhamdulillah saya tenang sikit. kalau tak sekejap2 je jerit kat bantal sebab sakit hati. adooooi... =_='

saya tak tahu apa yang awak nak. tapi yang saya pasti, setiap kali awak buat saya kusut, saya terus mengadu pada tunang saya. DIA je yang tahu betapa peritnya saya sebab kena kacau dengan awak. nampaknya saya fail lagi nak hentikan jari dari angkat panggilan awak. awak jahat! saya benci awak si nappeum namja!

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...