Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday, 9 June 2012

PANASSSS!

as salam.

pernah tak dengar;

KAU TAK PAYAH NAK HOT HOT SANGAT! API NERAKA TU LAGI HOT TAU!

kekeke... ni bukan edisi bengang or lepas geram k? ni edisi slot muhasabah diri. ehem~.. siapa kenal Muhammad Ali? ni bukan mat Ali yang jual togey tu. bukan juga Ali Setan. *erk*. tapi Muhammad Ali bekas peninju tu. bekas ke masih meninju lagi ek? entah.. maaf la kalau slah info. malas nak buat research. al maklumlah, sakit kepala baru lepas jawab Test FAR (akaun). huhuhu..

saya tertarik dengan kata-kata dia yang saya jumpa di facebook;


"Saya tak merokok, tapi sy sentiasa bawa sekotak mancis di dalam poket. Bila hendak buat 1 dosa, sy akan nyalakan mancis tadi & genggam. Kemudian sy akan berkata kpd diri saya sendiri

"Ali, api dr sebatang mancis ni pun tak dapat nak tahan. Apatah lagi kepanasan api neraka".

- Muhammad Ali -

SubhanAllah!

MUHAMMED ALI ONCE SAID: “I DON’T SMOKE BUT I KEEP A MATCH BOX IN MY POCKET. WHEN MY HEART SLIPS TOWARDS SIN, I BURN A MATCH STICK AND HEAT MY PALM WITH IT. THEN I SAY TO MYSELF: ‘ALI YOU CAN’T BEAR THIS HEAT, THEN HOW WOULD YOU BEAR THE UNBEARABLE HEAT OF HELL?

- Muhammad Ali -


heeei! it's very inspiring you know. cuba kalau-kalau korang (yang ade boboi or gugurl) yang selalu keluar berdua buat benda ni. mesti hubungan korang terpelihara dari dosa. tak pun, kalau pasangan anda tak tahan dan putuskan anda, maknanya Allah nak beri yang lagi baik la tu. hehehe...

saya ada bagi cadangan ni pada nappeum namja kalau dia keluar dengan gugurl dia.. oh, lupa nak bagitau. now we're officially friend. just friend. KAWAN, TAK LEBIH DARI TU. ye ye.. mesti ada yang nak marah jugak kan? kak wa jangan marah. huhu.. orang ramai tak faham kenapa saya tetap berkawan dengan nappeum namja walaupun berapa kali dah dia tolak saya. kalau saya betul-betul nak move on, saya kena harungi benda tu. tipu la kalau saya cakap;

aku lansung tak sakit hati time dia cerita pasal gugurl dia.

heh. pentipu sedunia. sakit giler weh! tapi tu mula-mula la. serius mula-mula. sekarang, dah much better. sebab hari-hari kita dah disogokkan (pergh ayat!) yang dia dah berpunya. so benda tu melekat kat otak. thus benda tu jadi pendinding didalam hati untuk tak terkena sekali lagi. lagipun, ni atas nasihat ibu dan Kak Ika sendiri. dorang yang suruh saya kawan je dengan nappeum namja. the rest, is history.

ceeet! tuka siaran la. orang cakap pasal panas, dia nak bagi cerita panas pasal diri sendiri pulak kan? hehehe.. miane.. >.< ok. back to the topic. pasal hot. ye.. hot! panas. kalau korang rasa pegang tangan boypren/girlpren tu panas/warm/memberi haba sebab korang sejuk (konon-konon) masa tu, cuba korang nyalakan mancis tu dan rasakan kepanasan yang sebenar. kekekee... kalau panas mancis pun tak tahan, macam mana nak tahan panas api neraka kan? *muhasabah diri*

dulu-dulu, masa saya kecik-kecik, cousin saya selalu datang rumah saya. biaselah, girls night out! hehee... Biela, dia selalu datang rumah saya, or saya datang rumah dia. most of the time, kitorang akak berborak pasal life kat sekolah masing0masing, pasal lelaki yang kami minat *awww~... malunye!* dan pasal impian,mimpi dan cita-cita.  

ada satu hari tu, kitorang masuk topik;

sweet kan lelaki perempuan naik motor berdua?"

ehem! ni zaman-zaman jahiliyah saya. masa tu memang tak matang dan tak tau pasal dosa-dosa ni semua. *malu* maafkan saya sebab cerita yang bukan-bukan. *malu malu malu* 

saya di zaman jahiliyah saya. masa tu kalau kita takde boypren or orang yang kita mesti macam janggal giler sebab most of my friend semua ade bf masing-masing. siap cerita lagi pasal ke'manis'an dorang. ho.ho.ho. 


*tweeetnyeeee*

berbalik pada cerita. satu hari ayah ajak solat subuh berjemaah. malam sebelum tu kitorang dah la tidur lambat sebab asyik bergosip je. kemain lagi! kekeke... *ayah kalau bagi kuliah lepas subuh mesti lama giler! lepas tu kitorang mesti mengantoook.... hoho.. sorry ayah!*

dan tiba-tiba dalam mengantuk-tapi-konon-konon-denga-apa-ayah-cakap kitorang tersentak bila ayah masuk bab;

perempuan yang duduk atas motor dengan lelaki(belum kahwin) lepas tu letak tangan dekat badan lelaki tu umpama pegang bara api neraka! 

tapi yang saya dengar *sebab mamai*;

perempuan naik motor dengan lelaki lepas tu pegang bara api neraka, mati.

hahahahahaha....! giler. jauh kot! then Biela tepuk kaki saya cakap;

haaa, kau dengar tu.

lepas tu kitorang dua-dua gelak. hahaha.. saya gelak sebab saya salah dengar. Biela gelak kalau tak silap sebab malam sebelum tu kitorang ade story pasal naik motor dengan lelaki. ayah ni tau-tau je. entah-entah ayah spy kitorang tak? hehehehee...


girls, baca ni!




p/s: Faa...Shida.... orang tau korang sayangkan orang sebab tu korang marah orang dengan nappeum namja still contact. tapi orang tau batas-batas orang. orang tak nak ade harapan lagi dah.. dia dah tolak orang sampai 3 kali. so takkan orang nak biarkan diri orang jadi macam kain buruk kat dapur yang orang lain boleh campak banyak-banyak kali kan? orang tau maruah sebagai wanita. sorry korang...

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...