Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Friday, 27 July 2012

bahana cemburu.

sumber: facebook

erk..? ni lah padahnya.. korang dok berchenta sebelum kawen, which chenta monyet/kera/buaya (means, yang tak serius untuk kawen la) pastu bila kecewa, dan nafsu amarah dah melebihi akal fikiran yang waras, pegi tikam. hanya sebab jeles. adeh... kuatnya penangan jelez.

#saya pun kuat jeles, tapi takde la sampai nak pegi tikam adek2 yang selalu dapat apa yang kita tak dapat or kawan-kawan yang suka 'rampas' kawan baek orang laen. hohoho...

for sure, insyaAllah, i'm not gonna involve in this kind of relationship AGAIN. i mean, that lovey-dovey thingy. dah serik. dan takut jadi macam kat atas neh. nauzubillah min zalik!

#tiba-tiba lepas kena 'culik' dengan kak fiza semalam, sebagai ganti dia nak ajak jumpa kawan-kawan dia. siap promote lagi, ade engineer, ade ddesigner, suruh pilih je mane yang berkenan untuk buat calon. =__=' ha.ha.ha. takpe lah kak. orang tak mampu. >.<

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...