doa

doa untuk jodoh part II

as salam.

saya perasan, sejak akhir-akhir ni blog saya dikunjungi sebab entry 'doa bertemu jodoh' yang saya dah buat sebelum ni. kalau tak baca lagi boleh klik kat tajuk tu. so entry ringkas before tidur, saya nak selitkan lagi benda yang saya jumpa di facebook.

eh, jangan salah faham. bukan saya korek facebook sana sini nak cari bahan-bahan ni, tapi kebetulan keluar kat news feed saya. oke? saya dah tak buat keje stalk-stalk orang. dah lama dah hentikan hobi pelik ni. =__=.



sumber: facebook

~✿>> Ya Allah,
Sekiranya jodoh aku JAUH, Kau dekatkanlah..
Sekiranya jodoh aku SUKAR, Kau permudahkanlah..
Jodohkanlah aku dengan LELAKI YANG SOLEH..
Yang boleh MEMBIMBINGKU ke arah SYURGAMU..

p/s : Ya Allah..dekatkanlah diriku dengannya sekiranya dia jodohku dan sekiranya dia bukan jodohku, maka JAUHKANLAH aku daripadanya..serta PELIHARALAH daku dari KEKECEWAAN BERPANJANGAN andai dia bukan jodohku..♥♥

YAKINLAH bahawa lelaki yang baik untuk wanita yang baik


#err.. ni bukan saya cakap. saya kopipes je. harap maklum.

p/s--> baca kat komen,

"segan lah nak sebut nama tu." 

kekekeke... kalau saya pun rasam macam tu. erk..? sengal. =__=' 

p/sssssssss-->tapi kalau dah takde  nama macam mana pulak? tadi keluar dari masjid Aten ade tunjuk seseorang yang boleh buat calon. tak tau nama, tak kenal siapa. bayangkan muka dia je boleh tak? ha.ha.ha. ini satu gurauan. harap maklum. >.< selamat malam.

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...