kurangkan. sila.

as salam.

sumber: facebook

yeah...yeah.. i know.. (merujuk kepada gambar diatas) nappeum namja pun ade pesan macam-macam before Ramadhan ritu.  terutama bab korea-korea neh. dia suruh kurangkan dengar lagu korea dan tengok cerita korea. sebagai kawan la. =__= well, at first saya berjaya la tahan diri dari tengok video lagu korea ni. tapi lepas tu tu TERtengok jugak. bila mana Aten terbuka ingkigayo or KBS world or music bank. aish.. fail lah macam ni!

p/s--> Ahmad Afiq pun bersalah! kau tag nama aku untuk mv baru BEAST tu kenapa. kan aku dah tertengok. >.< *dush* salah sendiri nak pegi salahkan orang laen pulan. sori Ahmad Afiq. =__='

dan sekarang kena kumpulkan kekuatan balik. kejap je.. sebulan je pun.. tahan tengok lelaki-lelaki kacak dan hot  tu. okey, saya gurau je. tapi saya akan cuba, cuba dan terus cuba. stop tengok benda yang bukan-bukan. stop tengok video lagu (terutama lagu korea). banyakkan dengar zikir. diri sendiri pun kena selalu berzikir. banyakkan dengar tazkirah. oh, yang ni takpe. setiap kali lepas solat subuh ayah bagi tazkirah. yang panjang. huhuhu...

 running man pun kena stop. (ohooo... yang ni tak kesah sangat sebab dorang akan stop bersiaran untuk bagi laluan kepada sukan olimpik kot. yes!) dan stop fikirkan orang yang dah pergi. takde guna pun. dan stop makan roti john banyak-banyak. muka saya dah bulat balik! sume salah roti john! (tengok, salahkan benda lain lagi. aish..)  >.<

p/s--> akim suka tengok Mail lambung. sebab ade kereta yang dia suka. dan suatu hari, dia cakap;

"akak, nak tengok cerita anas lambung."

WHAT..? ha. ha. ha. =__=' akim rindu dia ke? ini sangat pelik.

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...