misi mencari 'dia' yang hilang.

as salam.

esok last paper. yeay (tanpa semangat). kat cheras ade family gathering *which saya selalu pegi sebab saya kan penyeri majlis2 ni. kekeke*, potong jambul baby Cik Mah. yeay (tanpa nada). dan tadi, my housemate, all my housemate, officially tamat paper untuk sem ni. yeay. =(

tau tak perasaan ni;

LONELY.

pergh.. geli. but itulah realitinya. nak mengadu kat DIA tengah tak boleh, nak mengadu kat housemate, hurm.. sunyi sepi je rumah ni. nak call2, si Sarah busy call her beyfie. oke fine. lepas tu Sarah ajak ym. *muka mula bercahaya!*yeay! ade kawan. hehehe..

my masterpiece. kekeke..

tapi kegembiraan saya tak lama pong. si dia busy dengan hal-hal rumahtangga. =__=' oke. i'm alone. again. =__='

seriously, inilah ayat yang paling sesuai untuk ditujukan khas buat saya.

FOREVER ALONE.*sambil lagu Akon-lonely berkumandang*

=_____='

saya sedang mencari. semalam, saya seorang yang bersemangat. seorang yang kuat. seorang yang tabah. tiba-tiba hari ni.. lembek je 24 jam. ceeet! cepat betui kau berubah Farah! >.< mana saya yang semalam dah pergi ni? mana? mana...??????!!

orang forever alone ni, hidup die kat blog jelah. nak cakap dengan someone, semua busy memanjang. kalau ikot teori my roommate yang tak pernah rasa forever alone tu, pegi lah maen game. giler saya nak maen game yang mana saya mesti akan addict lepas tu dan esok saya ada exam. >_< shiro!

sob sob. T.T cepatlah esok. nak balik. cik semangat,  datang la balik. Cik kekuatan, meh la datang kat saya balik. awak awak, please la datang balik. saya lost giler ni. nak studi pun takde mood. >.< 

#rindu time nak sujud lama-lama. cepatlah cepatlah boleh balik. jiwa kosong giler.

p/s---> susahnye nak cari diri yang hilang. padahal baru semalam 'dia' ada. apatah lagi  awak yang dah hilang bertahun-tahun. semoga awak berjaya cari 'something missing' dalam diri awak tu. hopefully Allah temukan semula awak dengan the old you. dan maafkan saya. semua salah saya. saya tau.

p/ssss---> lagu-lagu ni pandai pulak nak kuarkan lagu-lagu sedih time ni. kena pulak dengan jiwa kosong aku time ni. ceeet!

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...