Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday, 18 July 2012

rezeki. alhamdulillah.

as salam.

sumber: facebook

saya suka dia. suka dia sangat sangat sangat. tapi malangnya, saya rasa, Allah kata dia bukan untuk saya. dan saya rela lepaskan awak pergi. pergi jauh-jauh dari hidup saya. semoga kita tak berjumpa lagi. =')

# remember this quote? oh, mungkin saya ada tambah tolak ayat sikit. it's from my previous previous previous entry. here. #tibe-tibe rasa quote tu sesuai dengan picture tu. just some random though.#

alhamdulillah.. saya....sangat lega.. ada orang yang saya bole rely on. seseorang yang boleh saya anggap macam big bro to me.  walaupun kami tak rapat, malah hanya kenal melalui blog (walaupun dia pernah satu sekolah dengan saya), tapi dia boleh jugak dengar bebelan saya *terharu*. sanggup pegang janji yang saya beri *double terharu*. alhamdulillah. new friend, new life.saya bersyukur. tak rugi kita approach dia *walaupun itu memalukan. sangat memalukan.*. semoga Allah berkati setiap apa yang dia lakukan, insyaAllah. tak perlu saya mention kat sini, dia sendiri tau siapa yang saya maksudkan. =')

# kalau 'that thing' tak jadi kat saya, mungkin.... just mungkin... saya akan buat benda ni pada awak;


hohoho.. gatai. *dush* =___='. tak lah. saya gurau. maaf. 

hari ni genap seminggu saya memasuki fasa wanita 21-an. hoho.. hari ni ade dapat rezeki, pegi date dengan ibu kat spa. dan boleh pulak orang tu ingat saya masih budak sekolah, budak tingkatan lagi. untunglah kan~.. =___=

dan rezeki lagi. alhamdulillah. perut asyik mengidam nak makan sushi. dan tiba-tiba ayah belanja. alhamdulillah.. sangat sangat sangat bersyukur. so petang tu pulak pegi date dengan Aten beli sushi kat Mines. yang orang melayu buat. depan mata kitorang. huhu..

rezeki yang celcom bagi, untuk call free saya manfaatkan giler giler. ni lah masanya nak berborak dengan teman lama. Sarah. kami dah macam couple dah. hari-hari call. lama pulak tu. sampai ibu ingat saya dok borak dengan boipren. hoh! untungla anak ibu ade boipren. >.< 

kenapa saya mention pasal rezeki dan ikmat yang Allah beri pada saya? adakah saya nak menunjuk? oh tidak sama sekali. it just that.... Allah duga saya..lagi. dan saya nak ingatkan diri saya semula, segala nikmat yang Allah dah beri. supaya saya dapat muhasabah diri balik. dan supaya saya lebih bersyukur dengan segala nikmat yang diberi. dan supaya saya tak melatah diatas ujian kecil yang Allah nak beri. =') insyaAllah.

p/s---> i'm gonna miss you dear! seriously, seminggu kita cakap, banyak benda yang jadi. aku mesti rindu giler kat kau Sarah. hopefully hubungan kita kekal sampai bila2. dan good luck dengan dugaan yang Allah tengah bagi kat kau. aku tau kau boleh hadapi punye. dan maaf sebab untuk kali terakhir ni, aku tak banyak borak. malah banyak bebankan kau untuk dengar cerita aku. dan dengar tangisan 'pandai' aku. aku malu.
>.< pape pun, aku tetap syg kau lebih Sarah! hehehe.. =')

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...