Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Tuesday, 10 July 2012

someting in 'advance'.

as salam.

saya tau, budak nak masuk umor 21 tak boleh menangis sebarangan. saya tau, budak nak umor 21 tahun tak boleh mengade-ngade nak balik rumah setiap kali birthday. saya tahu, budak umur 21 tahun tak boleh mengada-ngade nak mintak hadiah dari parent setiap kali birthday. saya tahu, budah nak masuk umor 21 tahun kena matang, sebab makin meningkat umur dia, means makin dekat dia dengan kematian. saya sedar semua tu. tapi...

a month before, I have a dream. or a nightmare. saya mimpi, mereka-mereka yang saya sayang... *sob sob* lansung tak ingat pasal birthday saya!

ok, mungkin itu sepatutnya normal. but for me.. it's means that "takde siapa sayang kau lah Farah!". and it's hurt me..badly.. huhuhu..>.< i know people might say,


 GROWN UP PLEASE?! 


but hey, it's me. memang ini sifat saya. fragile, gedik dan sangat 'matang'. what else can i do? right now, i'm waiting. eventhough belum pukul 12 lagi, saya tetap jugak nak tunggu awal-awal. tunggu kesayangan-kesayangan saya call or message me. bukan sebab nak suruh wish birthday je, tapi sebab rindu. huhuhu...


*saya gemuk. dan saya tahu. ;*


housemate saya, majority dah habis paper. tinggal 4 orang yang masih strunggle giler-giler dengan paper yang lambat sangat nak habis. tapi... yang paling last habis saya lah. masing-masing hari jumaat dan sabtu dah berangkat. tinggal lah saya nak tunggu paper hari ahad PETANG tu. aish... menggugat iman betui! dan tadi, bila masing-masing bawak family masuk bilik nak angkat barang, saya sedih. hampir-hampir nak nanges, tapi saya tahan je. everyone left me. dah la esok bithday kite, pastu masing-masing nak jugak balik harini. ok fine. balik la.. balik la... even Farah, my roommate pun dah balik. and it's really effect my emotion. susah giler nak study bila hati dah naik bas balik kajang. hohoho... hiperbola!


dan bila saya call my parent just now, takde siapa respon. even dia pun tak mesej. ok fine. kite bawak diri. malas nak pikir lagi dah. kite paham. semua busy. dan kite takde mood nak study. dan exam kali ni fakta. dan kita paling lemah dalam menghafal. i'm dead. >.< uwaaaaaaaaaa... emo memanjang!

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...