susah kalau dapat suami hensem. =__='

*tajuk entry yang mengundang kontroversi. ewww~..*

as salam.

PENAT GILER BELAJAR AKAUN MEMANJANG! *jerit tak keluar suara*

kekekeke... memandangkan saya tengah takde mood nak studi, jom kita update blog kejap. just now saya bukak facebook. (macam dah takde benda laen nak dibuka. =_= ) kat facebook, banyak jugak la group yang akan kita join, normally lah. ade jugak yang tak suka join group-group ni, tapi rasanya overall setiap pemilik akaun facebook, kurang-kurang pun at least akan join 1 group. eh, kite bukan nk promote group kat fb la! =__=

al-kesahnya, adalah satu group (tertutup) yang saya join ni. group novel la. (kekeke..) dorang membayangkan muka hero-heroin tu macam certain-certain artis tau. saya pun kengkadang macam tu. nak dapatkan feel! kekekke... dan latest, baru tadi saya tengok, ada yang samakan muka hero (my fav kero) novel tu dengan suami Irma Hasmie yang kachak dan hot tu. suka? hehehe...jangan cakaplah. suami Irma tu pada pandangan mata saya sangaaaaaaaaaaaaaaaaat la perfect! kekeke.. metafora hiperbola segala bagai. =__=' takde la perfect as in 'perfect giler', but perfect as in sesuai dengan Irma yang cantik, comel dan sopan tu. awww~... i adore her! =3

sumber: sini

tak boleh letak pic suami orang besau-besau. bahaya! huhuhu..
sumber: THE KLIKER

ehem.. memang la saya pun suka tengok lama-lama gambar suami Irma ni. gatai. but hey, dia suami orang lah. kawan saya pun ada yang sampai jatuh chenta segala bagai dengan dia. adooooi... ni yang susah dapat suami hensem ni. kesian Irma. orang asyik cakap pasal ke'hensem'an suami dia je. bukan nak doakan supaya   dorang  kekal lama. haisssh.. dah tertulis dia jodoh Irma, rezeki dia dapat suami hensem. muka pun ada iras-iras Irma. orang tua-tua cakap, muka ade iras ni jodoh panjang. Aaammiiiiiiiiiiiiiiinnnn! semoga kekal lama.

oke, stop cakap pasal pasangan comel ni. nanti jeles pulak. >_<  point saya sebenarnya, susah jugak kan dapat suami hensem? paling payah bab kepercayaan. tak ke kalau suami kita hensem, kita asyik ade perasaan macam... tak secure? macam, dalam diam ada orang cuba nak 'rampas' dia dari awak? haaaaa... 

sebab tu lah pada saya, dalam nak memilih, biar dia tak hensem pada mata orang lain. tapi pada pandangan mata saya, dialah yang paaaaaaaaaaaaaaaaling hensem di dunia! lagi hensem dari JongHyun CNBLUE, lagi hensem dari Mitzushima Hiro, dan lagi hensem dari suami Irma. heee~... ;p

okey, stop cakap pasal suami-suami ni. macam lah dah habes exam nak cakap pasal suami segala bagai.=_=

tengahari tadi di facebook, saya di tagged oleh saudari Nur Marliana. dia tag saya untuk buku ni;

saya memang tahu akan kehadiran buku ni. memang dah lama terasa nak baca. tapi macam...segan..? sebab rasa macam;

"eh, bukannye aku nak kawen skarang pun. buat apa nak baca buku-buku camni."

but then Nana tegur, 

"ilmu psl nikah ni xsemestinya dh nk nikah baru nk cari..nanti xsempat faham lak..xslh prepare dri awl..takot tiba2 je dtg jodoh kn..huhu.."

huhu.. beratus-ratus batu jatuh menjunam diatas kepala saya. padan muka. huhuhu.. macam buku pasal kematian. takkan nak tunggu dah meninggal baru nak buat wasiat supaya adik-adik tolong bacakan buku tu sebelah jenazah akak kan? *malu* sebagai seorang peminat buku, saya malu dengan diri sendiri. buku komik, buku novel, majalah, laju je baca. buku-buku ilmiah macam ni tolak ke tepi. haish...ape nak jadi ni..?


p/s---> pak cik nappeum namja, tak payah la risau or amek berat pasal saya. i'll be fine on my own. insyaAllah. no need for you to be my 'ubat' or 'my guardian angel'. nanti benteng hati saya jatuh balik. saya tak nak benda tu jadi. awak jagalah adek kesayangan awak tu elok-elok. sebab saya rasa awak sesuai dengan dia. tak pun take care Elmo awak elok-elok. dia pun sakit jugak. eh, awak mesti la lagi tau. huhuhu...

DAN lagi satu, untung lah ade orang stalk fb awak sampai keluar kat news feed. yg penting, that's not me.

You Might Also Like

2 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...