Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday, 25 July 2012

the call.

ALLAH MEMANGGIL KITA HANYA 3 KALI SAJA SEUMUR HIDUP..

1) Panggilan pertama adalah Adzan

2) Panggilan yang kedua adalah Panggilan Umrah / Haji

3) Dan panggilan yang terakhir adalah KEMATIAN...


sumber: facebook

# bila-bila masa je Allah boleh panggil kita kan? andai kata saya tersalah cakap, terkasar bahasa, terguris hati siapa-siap, *sigh..* banyak dosa ni. saya ingin mohon maaf dari hati ke hati. there is someone yang saya kena cari balik.. 

Syadza Alia Syahirah. aku rasa berdosa sebab tak dapat tolong kau, bimbing kau, bantu kau. kau kat mana? macam mana hidup kau sekarang? kau dah kawen ke? semoga Allah melindungi kau, menjaga kau, memelihara kau. macam mana pun, apa pun yang dah jadi kat kau, aku tetap kawan kau.

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...