Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Friday, 17 August 2012

bebel raya

sumber: facebook

as salam.

short entry. penat. huhu.. esok hari last puasa. sebelum si 'dia' bakal dilepaskan. *sigh*

sepanjang bulan puasa,start dari minggu kedua puasa kot. alhamdulillah.. hati saya, minda saya, berjaya dikawal. control supaya tak ingat benda-benda tak best. takde perasaan pelik-pelik. setiap kali 'ia' muncul je, terus istighfar banyak-banyak. selawat banyak-banyak. sampai memory dah penat nak buat flashback, hati dah penat nak rasa pelik-pelik, otak dah penat memikir, dan last sekali lupa pasal benda tu. alhamdulillah. berkat bulan Ramadhan.

Tapi! Ramadhan dah tamat. 'dia' pulak bakal dilepaskan. mampu ke lagi saya nak kawal benda pelik-pelik dari berlaku? mampu ke lagi nak jadi Farah yang sekarang ni? hurm...

#semoga kita istiqamah dengan segala amalan yang telah kita lakukan sepanjang bulan puasa. jangan biarkan amalan 30 hari hancur di pagi syawal. eheh. amek ayat kat pesbuk. >.< dan untuk saya sendiri..jangan biarkan diet selama 30 hari hancuss dek kerana ayam dipagi syawal. kekeke..XD

Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan batin. kepada awok-awok sekalian,kalo ade terasa hati tu, maaf la yer. dan kalau balik kampung tu, berhati-hati di jalan raya. kalau 1st raya ada kat KL, meh la datang sini, kita beraya bersama. eheh? =_=' itu satu gurauan.

p/s--> advance pulok aku wish2 raya neh. macam dah tak sabau nak raya pulok. eh, bukan macam tu. saya wish awal sebabnya lepas ni dah tak online sangat kot. kot. kot. huhuhu... urghhh...! sedih pula bila ayah cakap tadi;

"ini terawih yang terakhir untuk tahun ni. buat betul2."

sob..sob..dapat lagi ke jumpa Ramadhan tahun depan..?

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...