Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday, 25 August 2012

penat.

as salam.

oke. pedulikan entry lepas geram tadi. sekarang, entry 'lepas penat'. seriously, saya rasa nak membebel sekarang tadi memandangkan takde sape nak dengar, kita bebel kat blog je lah.

1. sorry to Bieha.

kau tak cakap awal-awal de open house, macam mana aku nak pelan elok-elok dengan naddy and sarah? huhu..kalau tak boleh la buat reunion febinarah arini. sorry tak dapat datang rumah kau bieha. aku memang tak boleh.

2. open house untuk family belah ibu.

kemas rumah macam nak buat kenduri sambut menantu. hiperbola tak? =_=' keluarkan pinggan mangkuk jenama corell yang freash dari kotak (which, saya yang kena cari dari stor bawah tangga tu! sorang-sorang!) kemas bilik sendiri yang dah macam tongkang pecah (heh.. anak dara bila hujung minggu memang pemalas dia lebih kot..? :p) lepas tu kelam kabut pegi pasaraya NSK beli barang dapur dengan pantas (sorang-sorang! sob sob..tak suka pergi sana sorang-sorang) dan bila balik, kelam kabut serve budak-budak kawasan perumahan yang datang beraya. kalau satu dua kumpulan takpe la jugak. ni kejap kawan ate, kejap kawan alia, kejap kawan akim,, lepas tu budak 3 orang ni lesap dengan membe-membe dorang pegi beraya. tinggalkan 'bibik farah' sorang-sorang buat kerja kat rumah. memang malam ni sebelum pukul 10 saya dah pengsan kot.. =_='

3. sorry parent Nasha.

huhu.. tadi jumpa mak Nasharudin (ex-kawan sekolah merangkap ex-musuh ketat) or kalau ikot saya sendiri, selalu panggil dia Nasha je. kalau kawan laen moden sikit, panggil dia Nash. whateva!

ibu memang mesra alam. selalu kalau jumpa mak or ayah Nasha, mesti ibu akan tumpangkan. dan tadi masa saya pergi NSK, kebetulan ternampak dorang tunggu bas/teksi kat seberang jalan. time tu pulak saya baru habis beli barang. so dengan niat yang ikhlas, ingatkan nak pergi tolong la dorang.

sekali!

heh.. saya yang nak kena mintak tolong. maybe ramai sangat yang buat open house harini. NSK penuh giler dengan umat manusia. apatah lagi tempat parking dia. dah la limited. lepas tu, bila kita keluar je, pemandu laen macam takde otak-otak block tempat tu sebab nak masuk. lantak korang la. tapi! dengan kereta saya sekali kena block ape kes? kalau kancil takpe gak. ni saya pakai avanza kot tadi. grrr! itu satu hal. lepas tu nak seberang jalan tu fuhhhh... menguji kesabaran hati nurani betui. >.< last-last, bila dapat lepas, dorang pulak dah naek teksi. right in front of my eyes. miane mak cik. saya ingat nak tolong pakcik makcik. ='(


dan sekarang.. moh la kite sambung layan tetamu. *pengsan* lepas acu datang, family belah ibu pulak. tu belum lagi group budak-budak taman rakan datang beraya. uwaaaa~... nak lari boleh tak..? memang esok tak la saya nak keluar rumah. nak duduk je dalam bilik tak keluar-keluar. boleh tak? huhuhu..


p/s--> nak kawan buat cara kawan. kalau dah lebih-lebih susah la brader. saya ni perempuan, hati lemah macam jelly. kalau awak lebih-lebih, kang saya tergoda pulak. nauzubillah.. shiro! tak nak! nak kena audit balik batas pergaulan antara kawan dengan berlainan jantina ni.. haish... >.<

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...