Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Friday, 14 September 2012

bogoshipo...



seriously, rindu giler dengan dua orang kat atas ni. shi won  ♥ yoon jae! cepatlah next week.. nak tengok ep last. saya janji, lepas cerita ni saya dah tak post pasal dorang lagi. hehe.. addicted to kecomelan dan kemanisan yang terlampau-lampau antara dua makhluk ni! >.<



hopefully, someday i'm gonna meet my own yoon jae. kyaa~!! *ala-ala fangirl lagi. muka nak kena bagi pelempang.*

oke, enough of korean-drama-thingy. nanti tidur malam pun mimpi yoon jae. eheh.. =__='



p/s--> tadi kak eima, my new housemate tengok muka yoon jae, pastu cakap;

"kenapa kena minat lelaki korea? lagi hensem ni susah tau. ramai orang minat. sedangkan suami akak yang tak hensem tu pun ramai orang minat. inikan kalau yang kachak. hmm..memang tak la."

hehehe.. maen-maen jelah kak. ni namanya impian yang takkan tercapai tau? hehehe... untunglah kak eima dah kawen. salah la, puan eima. hehehe... suke bebenor orang sekeliling aku dah kawen. 

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...