Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Sunday, 16 September 2012

hukum logik akal Fera #3

tak kesah la itu satu pujian, atau perlian.

" eh, comel lah awak. muka awak kan chubby, kalau pakai tudung ni sesuai. macam teeett" <--- seriously bukan saya yang cakap. orang laen. =__=

walaupun terdapat ayat comel dan macam teeet (sebab pakai lens) , tapi ayat chubby tu yang saya rasa berdesing kat dalam telinga ni.

hukum logik akal si Fera;

CHUBBY=GEMOK.

tak kire lah puji ke, perli ke, ayat tu memang sangat pedas. terima kasih kepada siapa yang mengucapkan itu. *senyum paksa*

.
.
.
.
.
.

oke fine, saya memang gemok. >.< pfftttt!! *kembungkan pipi bajet comel padahal gemok*

oke. pedulikan bilik yang bersepah dan tak feminin tu. muka bajet gilos. =__='

oh oh! tudung merah tu, ada sejarahnya. saya pakai sebab ade sorang lelaki ni cakap kat saya masa meeting;

"eh Farah, awak bukan pakai tudung ni ke semalam masa open house tu? dah berapa hari pakai tudung ni?"

WHAAAAATTTT??! macam mana dia boleh perasan! padahal orang laen diam je tak cakap pape.

S-E-G-A-N-G-I-L-E-R. rasanaknyorokdalambilikje.

dan disebabkan kata-kata dia tu jugaklah, esoknya masa meeting saya pakai tudung dan baju yang kontra. >.<


p/ssss--> yang kat atas ni sume dari draft pagi tadi, sebelum keluar rumah. something bad, really bad happened during our journey. and i'm still in shock. ='(

0 cot-cet cot-cet mereka...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...