in love with tudung telekung.

as salam.

oke, i'm totally in loooove with this tudung;



sumber: AdiSya collection

tudung telekung.

labuh. tebal. dan boleh terus bawa solat. hey! asal best sangat tudung neh! >.< nak-nak, almost gaya macam si comel heliza. uwaaaa... mau mau!


jeles? haruslah! very convenience. no need bawak full set telekung. kalau pakai seluar, just bawak kain je. eheh. kantoi malas bawak telekung. nak kena budak farah ni. =_='

eh, saya tak dibayar untuk buat iklan ni. sungguh! saya suka tudung ni, so saya nak share dengan orang kat luar, =) trendy, yet menutup aurat. malah, boleh bawak solat lagi. tak ke menarik?

i wish my mum or my dad boleh belikan satu untuk anak kesayangan *perasan* dorang neh. sebab kalau nak beli tudung labuh-labuh sikit, usually kena beli sendiri. ibu akan belikan tudung yang adek2 dan ibu boleh share pakai je. and they're not ready to wear something longer than usual...i think..?

 bukan saya tak boleh beli sendiri... tapi harga dia berpatutan sangat. rm80. again, RM80. T_T tambah lagi rm10 boleh buat rebonding. eheh? ape pulak kena mengena neh? sheeesh! memang takde duit la nak beli sendiri. >.< tunggu la next year birthday, nak suruh ibu bagi hadiah ni. sob..sob..sadis  sangat la kan cerita saya ni. =___='

adatakyangsudibelanjasayatudungnisatu? 0_0 <-- muka mengharap. mata bajet bulat dengan mulut terkumit-kumit.


p/s--> teringin nak pakai jubah yang biasa. bukan yang bling-bling macam yang ibu punya. tu menarik perhatian sangat. i just wanna be simple. jubah plain pon boleh~.. lantak lah kalau orang kata saya makin gemok bila pakai jubah tu, as long as saya cuba nak berubah. nak sangat. naaaak sangat. 

You Might Also Like

1 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...