pentipu.

kalau tipu tentang satu benda tu lebih baik buat diri kita, maknanya lebih baik kita tipu kan? kalau tipu tu boleh nyorokkan aib kita, maknanya kita boleh tipu kan?

*sigh*.. penat lah nak tipu diri sendiri. berapa kali janji dengan diri sendiri, jangan buat benda tu. jangan involve dengan benda tu. jangan sakitkan diri sendiri. tapi at last, buat jugak.failed. munafik. dah janji, tapi mungkiri. hmmmm..... nak benci pun diri sendiri pun payah, apatah lagi nak benci orang lain. dah tu, apa patut aku buat?

mungkin aku patut mulakan hidup baru. buang semua yang ada kaitan dengan perkara silam. buang watak yang dulu, cipta watak yang baru. buang memori yang dulu, simpan memori yang baru. tukar nombor, tukar penampilan, tukar facebook, tukar semua yang boleh. boleh ke macam tu? heh.. cakap je boleh la. cuba buat betol-betol. ade beran?

=___='

pentipu. itulah aku.

p/s--> rasa macam penat jadi diri sendiri yang lemah ni. rasa macam nak lari jaoh-jaoh, dok dengan mak cik kat pulau tu, belajar ilmu agama dengan pakcik, buang internet, buang alat komunikasi. agaknya, aku boleh hidup tak?

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...