insta-maniac

as salam.

hihi..dapat pun online pakai komputer. kalau tak curik-curik macam ni memang susah la nak online pakai komputer. boleh online pakai phone je. *sigh*

anyway, i used to say these to my lil' sis:

"kau ni tak habes-habes snap muka sendiri. nak letak kat instagram lettew.."

"biar laa"

dan sejak tangan saya yang gatal ni TER install instagram dalam phone which i suppost to get rid of it but instead, now i'm became addicted to it! haila...

"eh farah, kenapa tak makan lagi? biasanya makanan sampai je kau terus 'ngap' tak pandang kiri-kanan?"

" hehehe.. nak tunggu semua makanan sampai dulu. nak amek gambar."

"ceeh.. masuk insta lettew"

see? betapa kroniknya penyakit insta yang melanda saya sampai boleh tak makan dulu semata-mata nak amek gambar. memang nak kena budak farah ni. >.<

malah, saya rasa saya lagi banyak letak gambar kat instagram daripada facebook. tapi gambar yang saya letak bukannya gambar diri sendiri macam yang adek-adek kesayangan saya tu buat. syaa malu. saya lagi suka letak gambar yang membawa 1001 cerita. sebab pada syaa, setiap gambar tu punya cerita yang tersendiri. biarlah gambar yang berbicara. ecece... jiwangs. =___='

so guys, wanna know me better? do follow me on instagram. si tuan punya instagram FERAHIME or FARAH NURAZRINA ni takde buat private pon. hihi..




until next time, wassalam.


You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...