The other side of us.

As salam.

Saya perasan, kalau seriap kali saya sakit tak kira lah sakit hati ke sakit kaki ke sakit kepala ke tapi saya akan menulis. And yes. Hati, dada saya..terasa berat. Sakit. Pedih. Terbeban. Aataghfirullah.

I just need to write something. To take out these mess in my heart. To let my sadness gone. Sebab sakitnya sampai sekarang, jam menunjukkan pukul 2 lebih and i'm not even slewpy yet. Oke, baxk to ourbusiness.

Setiap orang ada personaliti yang berbeza. Dengan orang ni kita jadi lain. Dengan orang tu kita jadi laen. It's like.... manusia ni mcm ada multiple personality disorder, i guess. Terutama lelaki. Bear with me please. Saya tengah sakit hati dengan lelaki sekarang ni. Don't worry, bukan 'bakal imamku' or something sort of like that. Tapi lelaki ni, someone who dear to me. seseorang yang saya berani.cakap.sayang. *malu*

Kenapa kan lelaki ni....(sebenarnya merujuk pada 'dia' tapi saja bagi general.)......kebapa lelaki ni....depan perempuan yang dia sayang (mybe) tunjuk yang dia.sangat...berbeza dari lelaki laen kat luar sana eventhough dia peenah je buat benda yang sama macam lelaki laen a.k.a curang yapi dengan alasan yang saaaangat lembut sampai perempuan yang dia sayang tadi tu boleh pecaya. Tapi belakang perempuan tu?! Dia umpama ada akaun 'facebook' yang laen. Yang menunjukkan the other half of him yang dia.nak tunjukkan.kat dunia tapi bukan pada perempuan yang dia tunjuk tadi. Why?!

Kan bagus kalau jujur. Tapi kenapa kejujuran tu sgt susah nak jumpa? Fine. Kalau nak sangat ada perempuan laen just tell me. We can figure it up somehow walaupun perit. Tapi jangan la sembunyikan. Sebab.... kalau perempuan yang dia sayang tu tau dari orang lain or maybe.secara tak sengaja.... hanya.Allah je yang tau betapa sakitnya.

I trust you. We trust you. Saya percaya awak bukan macam yang orang lain bayangkan tapi you act like one! You done it before. Saya cuba jugk bina balok kepercayaan yang dah lupus tu. Tapi... awak hancurkannya balik. Sakit awak tau tak?!

Ya Allah. Mungkin ni dugaan untuk saya. Dugaan untuk kami. Dugaan untuk mereka-mereka yang berkaitan. Tapi...sampai dua kali rasa camni. Ya Allah... kuatkah aku? ..........

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...