Walimah sahabat!

as salam.

setelah berapa lama bercadang nak update blog, akhirnya termakbul jua hasrat hatinyang terpendam ni. eheh.. menggedik. saya dengan jujurnya mengakui bahawasanya waktu terluang tu banyak tapi nak menaip tu punyalah malas. dan bila mana rasa nak menaip tu datang mencurah-curah ke ladang gandum, ke-busy-an datang menjelma. ceeet.. tanpa mukadimah, di Ferra terus menghamburkan kata hati dia. =__='

ye, entry kali ni mungkin agak berserabut sebab dah lama sangat terkurung dalam memori. pada bulan 3 yang lepas, ye, dah lama dah. tapi saya aje yang tak berkesempatan nak menaip. huhu..

anyway,  bulan 3 yang lepas memberi banyak kenangan manis dan buruk buat saya. yang buruk kita campak jauh-jauh, yang manis kita letak dalam blog okeh? hihihi.. 

saya berkesempatan mengikuti rombongan sahabat-sahabat dari Melaka untuk menghadiri Walimah (wedding) kak Tika, iaitu senior akaun di KBM merangkap alumni Persatuan Rakan Intelek merangkap bekas kakak 'bulatan-gembira'. hihi.. Alhamdulillah, majlis berlansung dengan sangat meriah dan yang paling menyeronokkan, ni adalah 1st wedding yang saya pergi betul-betul dengan kawan, without family. again, BETUL-BETUL tanpa family. as you can see, ibu ayah saya jenis yang memntingkan kekeluargaan so kemana saja kami pergi, kami akan pergi berama-ramai. namun, kali ini dengan kebijaksanaan saya, saya berjaya pergi dengan kawan-kawan. kikiki.. 

tanpa melengahkan masa, meh la kita tengok gambar. urghh.. dah kenapa bm aku tunggang langgang pulak airini. haishh.. >.<


the sahabiah.


waiting for "sah!" ngeh ngeh ngeh..

the couples.

the moment.

the shyness.

1 step closer.

next step.

"awak tu dah kawen. nak malu apa lagi." kyaaa~~ kikiki..

what to do..?

oke, i got it.

bismillahirrahmanirrahim.

*drum rolling*

kejap..kejap..

aik, ape yang susah sangat ni..?

oke done. alhamdulillah.

pasangan.

us!

the reunion.

alhamdulillah.. selesai pun majlisnya. dah bebulan jadi, baru  nak cakap. hehehe.. pape pun, i'm happy enough to see my kakak-kakak eventhough just for a moment. bukan senang nak jumpa alumni ni. yang da kawen, tentu-tentu lah busy dengan pasangan masing-masing. ye tak? huhu.. 

anyway, esok saya balik. mengundi punya cuti. ni pun ruumah (kat Melaka) dah kosong. saya sorang je still bertahan. sobsobs.. esok saya pergi. Ahad saya kembali. insyaAllah. pedulukan kekelingan ayat BM yang berterabur ni. saya pening. hmm.. until then, wassalam.


You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...