Hai saya nak membebel.

Bismillahirrahmanirrahim.

as salam.

hai awak-awak semua. lama tak memunculkan diri. disaat entry ini ditulis saya sedang mengemas barang untuk dibawa pulang ke Melaka esok. selamat tinggal Kajang. lulz.

oke ni short entry je. sekadar nak melepaskan rindu. ada orang cakap saya sekarang menyepi je. hoho.. memang ponn... banyak benda jadi. hanya saya dan Allah yang tahu. wallahua'lam.

sepanjang 6 bulan bergelar pelajar praktikal, seronok sangat. manis! there's so many thing happen and memories to be cherish. anyway, i love you sooo much my dear friend. Capikah, Naddy, Nik, Ayie dan Kak Haziq yang telah selamat bergelar Puan Haziqah. hihihi.. tak lupa juga kepada intern yang baru masuk, SharulSiChaol Ziha Syikin Mira Syahir AbeZul Faizal Firdaus Wan Ina Syida Adlina. ada tak nama yang saya tak sebut? hohoho... semoga korang baik baik di Mohd Nizaruddin & Co. rindu gelagat korang. :')

juga sepanjang 6 bulan dok rumah despite all the bad things that happen, banyak juga saya beraktiviti kali ni. Holiday Trip Sabah, Family matters that accidently turn into quick vacayyy ke Terengganu Pahang Perak Johor Singapore, beriadah lasak di Sunway Lagoon, Ice skating di Sunway Pyramid, Becoming a noob in softball di It's a Hit - Batting cages One Utama and many moreeeeeeee. so takde alasan saya nak bersedih atas segala dugaan yang datang menimpa. walaupun bertubi-tubi. sebab nikmat yang Allah beri tu dah terlalu banyak. Alhamdulillah.. :))

and some of the bad things turn into good thing. dapat juga saya tambah kawan baru. bukan sikit, tapi ramai. hehe.. satu kepala pulak tu. gila-gila juga seperti saya. Alhamdulillah..

juga segala fitnah yang ditujukan buat saya daripada Encik Nappeum namja. alhamdulillah aku maafkan kau. cuma hati aku belum cukup redha untuk melupakan segala gala galanya. you don't know anything mister. takpe. keep on blaming me. tuduh la aku itu ini. u know nothing. the truth is hanya Aku, Diba, Alja dan semestinya, Allah yang tahu. heh.. ingat la..Allah nampak segala yang aku dan kau buat. hope sampai bila-bila pon aku takkan pernah nampak kau mahupun kelibat kau. kbai pada kau.

so... final sem. final year. Moga Allah redha dengan perbuatan saya, amalan saya, ibadah saya. semoga segalanya dipermudahkan. aminn!

thowback mintak pelempang. kbai. haha..

muka ala-ala so what? yang harus diabaikan. 


ini budak curi bunga gua! lulz..


dont goooo~ coz i will mishhh youuuuuuuuuuuuu. haha.. drama sepetang.

until next time. wassalam.

You Might Also Like

0 cot-cet cot-cet mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...